ada's FotoPage

By: ada adib

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 24-Jul-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Adam DEmaM

Tidakk....
 
 
View all 12 photos...
dah lama tak upload gambar adam....cik ju pun tak upload gambar cik ju ar adam... byk dah.. duk senyap jer...bz..lagi pun kekadang fotopages ni berangin gak... ni a few pic adam.. masa tu ktorg jenguk2 dia demam sbb nak tumbuh gigi.. ciannn dia....

tapi kan..cik ju tgk adam ni byk tui gambar pakai baju oren aaa...kekekkee


Tuesday, 10-Jul-2007 03:33 Email | Share | | Bookmark
im growth up.....

dah besar dah...
aarghh....
Tak suka ar kena ambik gambar
View all 16 photos...
here some new pic of my sweet adam...waahhh..dah besar dah dia...comel2...dah pandai ngelak dari bergambar..kekeke...its mean..u dah besar lah adam... dah pandai marah org ambik gambar dia.....


Sunday, 17-Jun-2007 01:58 Email | Share | | Bookmark
Gelak Tawa....

 
 
suke tgk adam masa ni...
View all 5 photos...
Adam yang Encem....





Thursday, 14-Jun-2007 05:51 Email | Share | | Bookmark
Im LearNiNg.....

touch....
a cute feet
comelnyer....
View all 6 photos...
here a pic...same day adam picnic... now da 1st day....he touch teluk bidara... dgn abah dia... he really cute....tgk ajer dia dgn air tu...leka sungguh... so..he learn something new tat day...

tadi pagi auntie call mama adam...wahh...adam dah nak berdiri yerk..merangkak belum tapi dah nak berdiri.... suka hati cik ju dgr tau... lepas tu dgr...adam dah leh sebut mama n abah...waahh..nanti cik ju ajar sebut auntie julie yerk...kekekkee



a sweet feet......


Thursday, 14-Jun-2007 00:06 Email | Share | | Bookmark
Adam n Beach

Adam tercengang
pe tu?
tgk sana....
View all 24 photos...
oolllaa......this time...i late upload his pic....gambar ni ingatkan dah upload..rupanyer belum.. keke...gambar ni di ambil masa our xstudent dke6 buat makan2..

on da way ke sana(teluk bidara) mulut adam...fuuhhyooo...kepoh ssgt terkejut cik ju... cik tak paham apa yang adam bebelkan...tak penat ke adam? biler kiter tanya dia.. tak penat ker ckp byk...terus dia tgk cik ju ni...dgn muka berkerut2... kekeke...marah aunti e bebel yerk... Tapi ar...Adam bercakap...tersembur2 air liur lah syg.. Abis dalam keta abah adam..penuh dgn DNA adam...kekeke...

Tp biler dah sampai...adam rimas...coz panas sgt...n ktorg tak layan dia..sibuk makan.. menangis leee budak adam sorang ni..hahahahaha...kelakar lah adam ni...sian mama nak makan tau...tp kan...adam buat perangai ngada2 dia.. Nampak aweq... terus baik... lepas tu...tak meleleh langsung air liur dia... ikut perangai sape laa tu...

Anyway....cik ju rindu laaa adam....rindu ssgt...rindu nak peluk adam..rindu nak uat adam nangis...takpe minggu ni adam alik dungun kan..rindu aaaa.....




adam n mama


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net